Nízká cena - Firma a strategie - Know-How-Post.cz

Firma a strategie

Nízká cena

26. července 2015, 01.11 | Výprodeje, slevy, levněji a stále levněji. Jak některé firmy postupují v boji o přízeň zákazníků, aniž by musely vést strategii stále nížší a nižší ceny?

S jak vysokou slevou či rabatem bude zákazník spokojený?

Co když nakonec řekne, že darované je ještě příliš drahé?

Rabat je hlavním městem Maroka.

Namísto slevy je zapotřebí nekopírovat konkurenci a být kreativní.

Popřemýšlet, jak bý unikátní.

Jak nabídnout něco navíc nebo jak se odlišit.

Třeba vymyslet vlastní cenový model, jiný než zaběhnutý všemi ostatními.

Možná jste již byli v restauraci, kde je cena stanovena dle hmotnosti toho, co je na talíři, aniž by někdo sledoval, co vše jste si na talíř nabrali.

Nebo jiný příklad kreativního myšlení:

Bývalý rakouský závodník Niki Lauda ve svých autopůjčovnách půjčuje vozidla Smart za nízkou symbolickou cenu jedno euro na den a náklady platí firmy, které využijí povrch půjčovaných aut jako reklamní plochu.

Chcete inspiraci pro vyšší kreativitu?

Neváhejte a poslechněte si audioknihu

Nekonvenční myšlení

 

 

 

Líbil se Vám tento článek? Pošlete tento článek známému nebo nás podpořte odkazem na Vašich stránkách nebo blogu.

Jak zůstanete informováni o zajímavých článcích?

Máte zájem dostávat nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky? Stačí vyplni Vaši e-mailovou adresu do následujícíh formuláře.

 

Přihlásit se k odběru

Do pravého pole opište 5 znaků z obrázku.

Kód pro ověření