Firma a strategie
Nízká cena
26. července 2015, 01.11 | Výprodeje, slevy, levněji a stále levněji. Jak některé firmy postupují v boji o přízeň zákazníků, aniž by musely vést strategii stále nížší a nižší ceny?
S jak vysokou slevou či rabatem bude zákazník spokojený?
Co když nakonec řekne, že darované je ještě příliš drahé?
Rabat je hlavním městem Maroka.
Namísto slevy je zapotřebí nekopírovat konkurenci a být kreativní.
Popřemýšlet, jak bý unikátní.
Jak nabídnout něco navíc nebo jak se odlišit.
Třeba vymyslet vlastní cenový model, jiný než zaběhnutý všemi ostatními.
Možná jste již byli v restauraci, kde je cena stanovena dle hmotnosti toho, co je na talíři, aniž by někdo sledoval, co vše jste si na talíř nabrali.
Nebo jiný příklad kreativního myšlení:
Bývalý rakouský závodník Niki Lauda ve svých autopůjčovnách půjčuje vozidla Smart za nízkou symbolickou cenu jedno euro na den a náklady platí firmy, které využijí povrch půjčovaných aut jako reklamní plochu.
Chcete inspiraci pro vyšší kreativitu?
Neváhejte a poslechněte si audioknihu
Nekonvenční myšlení
Další články s podobným zaměřením:
Další články zaměřené na:
Líbil se Vám tento článek? Pošlete tento článek známému nebo nás podpořte odkazem na Vašich stránkách nebo blogu.
Jak zůstanete informováni o zajímavých článcích?
Máte zájem dostávat nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky? Stačí vyplni Vaši e-mailovou adresu do následujícíh formuláře.
- Ohlasy zákazníků
- Žena a kariéra
- Chameleon
- Podvědomí nespí
- Neviditelná řeka
- 3 strategie ke znásobení zisku
- Virtuální výkladní skříň
- Šestý smysl
- Předsudky
- Chudoba a bohatství
- Zhubněte
- Všechny cesty vedou ....
- Super www 2015
- Pokus s marmeládou
- Syndrom podvodníka
- O nás
- Něco za nic
- Ženský element
- Lež mlčením
- Fenomén koktejlové párty