Ohlasy zákazníků - Firma a strategie - Know-How-Post.cz

Firma a strategie

Ohlasy zákazníků

18. července 2015, 00.03 | Slovo druhých vydá za tisíc vašich.

Ohlasy zákazníků umístěné na vašem webu budou odbourávat nedůvěru vašich návštěvníků a potenciálních zákazníků.

Jak je získávat?

Netlačit na pilu.

Nejdříve být v něčem dobrý.

Nejdříve si spokojené zákazníky skutečně "vyrobit".

Skutečně si je zasloužit.

Teprve pak je požádat o pár vět ohledně spokojenosti, včetně souhlasu se zveřejněním na vašem webu.

Stejně důležitý jako ohlas je i podpis pod ním - celé jméno, město, funkce ve firmě, jaké firmě.

Jak dlouhý?

Ideálně tři čtyři věty, ale může být výjimkou i delší, pokud si to jeho kvalita zaslouží a pokud to má význam.

A množství?

Méně drahokamů, ale pečlivě vybroušené.

Důvěru dodají ohlasy, které jsou nejen pozitivní, ale v některé části i trochu kritické.

Skutečnou váhu mají ohlasy poté, co návštěvník vracející se na web po nějaké době vidí, že se ohlasy obměňují.

Starší ubývají a nové přibývají.

Jak je na web umístit?

Tip: Jeden nedokončený na homepage s proklikem na stránku, kde je dokončen a kde jsou i ostatní.

Chcete vědět, jak oslovit na webu zákazníky?

Chcete aby váš web prodával?

Neváhejte a poslechněte si audioknihu

Pište jako copywriter

 

 

 

Líbil se Vám tento článek? Pošlete tento článek známému nebo nás podpořte odkazem na Vašich stránkách nebo blogu.

Jak zůstanete informováni o zajímavých článcích?

Máte zájem dostávat nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky? Stačí vyplni Vaši e-mailovou adresu do následujícíh formuláře.

 

Přihlásit se k odběru

Do pravého pole opište 5 znaků z obrázku.

Kód pro ověření