Firma a strategie
Ohlasy zákazníků
18. července 2015, 00.03 | Slovo druhých vydá za tisíc vašich.
Ohlasy zákazníků umístěné na vašem webu budou odbourávat nedůvěru vašich návštěvníků a potenciálních zákazníků.
Jak je získávat?
Netlačit na pilu.
Nejdříve být v něčem dobrý.
Nejdříve si spokojené zákazníky skutečně "vyrobit".
Skutečně si je zasloužit.
Teprve pak je požádat o pár vět ohledně spokojenosti, včetně souhlasu se zveřejněním na vašem webu.
Stejně důležitý jako ohlas je i podpis pod ním - celé jméno, město, funkce ve firmě, jaké firmě.
Jak dlouhý?
Ideálně tři čtyři věty, ale může být výjimkou i delší, pokud si to jeho kvalita zaslouží a pokud to má význam.
A množství?
Méně drahokamů, ale pečlivě vybroušené.
Důvěru dodají ohlasy, které jsou nejen pozitivní, ale v některé části i trochu kritické.
Skutečnou váhu mají ohlasy poté, co návštěvník vracející se na web po nějaké době vidí, že se ohlasy obměňují.
Starší ubývají a nové přibývají.
Jak je na web umístit?
Tip: Jeden nedokončený na homepage s proklikem na stránku, kde je dokončen a kde jsou i ostatní.
Chcete vědět, jak oslovit na webu zákazníky?
Chcete aby váš web prodával?
Neváhejte a poslechněte si audioknihu
Pište jako copywriter
Další články s podobným zaměřením:
Další články zaměřené na:
Líbil se Vám tento článek? Pošlete tento článek známému nebo nás podpořte odkazem na Vašich stránkách nebo blogu.
Jak zůstanete informováni o zajímavých článcích?
Máte zájem dostávat nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky? Stačí vyplni Vaši e-mailovou adresu do následujícíh formuláře.
- Fenomén koktejlové párty
- Lež mlčením
- Podvědomí nespí
- Chameleon
- Ženský element
- Pokus s marmeládou
- Všechny cesty vedou ....
- Žena a kariéra
- Zhubněte
- O nás
- Neviditelná řeka
- Chudoba a bohatství
- Virtuální výkladní skříň
- Šestý smysl
- Syndrom podvodníka
- Nízká cena
- Super www 2015
- Předsudky
- 3 strategie ke znásobení zisku
- Něco za nic