Firma a strategie
Všechny cesty vedou ....
6. června 2015, 00.25 | Kam by měly vést všechny cesty?
Nejdříve co by nemělo chybět na webu:
• poutavé nadpisy
• příběh
• inspirace
• emoce
• ohlasy či recenze
• kontakt
A kam by měly vést všechny cesty?
Na jaký cíl návštěvníka směřovat na všech stránkách či podstránkách?
Nejlépe na každé stránce či podstránce umístit viditelné tlačítko s výzvou k akci typu "Získejte bezplatně ...." - s proklikem na samostatnou podstránku se sběračem pro vložení emailové adresy výměnou za bezplatný hodnotný obsah.
A co prodej? Co nabídka? Co výdělek? Co zisk? Co ...
Odsunout až do automatické emailové korespondence posílané na adresy nasbírané sběračem.
Nejlépe až do pátého emailu zaslaného po čtyřech předchozích - opět s inspirujícím a hodnotným obsahem pro budoucího zákazníka.
Přečíst další článek s tipy pro váš web
3 strategie, které mohou významně znásobit váš business
Další články s podobným zaměřením:
Další články zaměřené na:
Líbil se Vám tento článek? Pošlete tento článek známému nebo nás podpořte odkazem na Vašich stránkách nebo blogu.
Jak zůstanete informováni o zajímavých článcích?
Máte zájem dostávat nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky? Stačí vyplni Vaši e-mailovou adresu do následujícíh formuláře.
- Neviditelná řeka
- Chudoba a bohatství
- Pokus s marmeládou
- Lež mlčením
- Virtuální výkladní skříň
- Nízká cena
- 3 strategie ke znásobení zisku
- Šestý smysl
- Zhubněte
- O nás
- Ohlasy zákazníků
- Syndrom podvodníka
- Něco za nic
- Ženský element
- Fenomén koktejlové párty
- Chameleon
- Žena a kariéra
- Super www 2015
- Předsudky
- Podvědomí nespí