Pokus s marmeládou - Firma a strategie - Know-How-Post.cz

Firma a strategie

Pokus s marmeládou

9. května 2015, 00.32 | Co může napáchat záplava marmelády?

Vědci analyzovali reakce zákazníků na různě velkou nabídku marmelád.

Pokud bylo v regálu 24 druhů marmelády, zastavilo se před regálem 60 % zákazníků, z těch 3 % koupilo.

Pokud bylo v regálu 6 druhů marmelády, zastavilo se před regálem 40 % zákazníků, z těch 30 % koupilo.

Absolutně vyjádřeno to znamená, že u redukovaného sortimentu se stane kupujícím 6 krát více zákazníků.

Příklady odjinud.

Třeba německá autopůjčovna Budget Deutschland má jen dva tarify: economy a business.

Kávovar Senseo firmy Philips si vystačí jen se třemi tlačítky.

 

Neváhejte a poslechněte si audioknihu

Nekonvenční myšlení

Přečtěte si další příspěvek o zjednodušování

Stáhnout zdarma eBook o zjednodušování v podnikání

Odhalte příčinu 95% svých problémů a ovládněte lépe svůj mozek!

Ke kterému z těchto 4 typů patříte?

Ušetřit nebo vydělat?

 

 

 

 

Líbil se Vám tento článek? Pošlete tento článek známému nebo nás podpořte odkazem na Vašich stránkách nebo blogu.

Jak zůstanete informováni o zajímavých článcích?

Máte zájem dostávat nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky? Stačí vyplni Vaši e-mailovou adresu do následujícíh formuláře.

 

Přihlásit se k odběru

Do pravého pole opište 5 znaků z obrázku.

Kód pro ověření