Firma a strategie
O nás
2. května 2015, 00.54 | Jsme lidé! Ne dič!
Homepage je výkladní skříní vašeho webu.
Podstránka "O nás" jsou "otevřené dveře do vaší kanceláře".
Co se na této podstránce u mnoha webů v ČR dá najít?
Něco v duchu následující věty?
".. náš xx přináší bohatý sortiment ... přinášíme vám kvalitní xx služby ... stovky moderních produktů ..."
Zajímalo by mne, kdo ze zákazníků rád kliká na tato "O nás" a čte výše uvedená na vlas podobná klišé ...
Kdo dnes nemá moderní produkty, kdo nemá kvalitní zboží, kdo nenabízí super služby, kdo neslibuje výhodné ceny ... ?
Co třeba zvolit na této stránce trochu neformální tón, trochu zaujmout, být trochu jiný, prostě být zajímavější než ti všichni ostatní?
Chcete vědět, jak oslovit na webu zákazníky?
Chcete aby váš web prodával?
Neváhejte a poslechněte si audioknihu
Pište jako copywriter
Odhalte příčinu 95% svých problémů a ovládněte lépe svůj mozek!
Ke kterému z těchto 4 typů patříte?
Stáhněte si zdarma eBook "9 rad pro začínajícího podnikatele"
Další články s podobným zaměřením:
Další články zaměřené na:
Líbil se Vám tento článek? Pošlete tento článek známému nebo nás podpořte odkazem na Vašich stránkách nebo blogu.
Jak zůstanete informováni o zajímavých článcích?
Máte zájem dostávat nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky? Stačí vyplni Vaši e-mailovou adresu do následujícíh formuláře.
- Virtuální výkladní skříň
- Žena a kariéra
- Šestý smysl
- Pokus s marmeládou
- Syndrom podvodníka
- Ohlasy zákazníků
- Chameleon
- Zhubněte
- Předsudky
- Fenomén koktejlové párty
- Lež mlčením
- Neviditelná řeka
- Všechny cesty vedou ....
- Podvědomí nespí
- Super www 2015
- Něco za nic
- 3 strategie ke znásobení zisku
- Nízká cena
- Chudoba a bohatství
- Ženský element