Zhubněte - Firma a strategie - Know-How-Post.cz

Firma a strategie

Zhubněte

11. dubna 2015, 01.33 | Přebytečná zavazadla musí přes palubu.

Nedoufejte v různé synergické efekty, podléhajíc pokušení sedět na dvou židlích.

Soustřeďte se na to, v čem můžete vyniknout.

Fokus - soustředěná pozornost na určitou část - může vytvořit určitý náskok před ostatními.

Zákazníci se ve velké nabídce ztrácejí.

Ztrácejí se v množství různých variant zboží a jejich modelů.

Ztrácejí se v džungli cenových nabídek.

Také se ztrácejí ve vysokém množství funkcí jednotlivých modelů.

Příklady z evropského trhu:

• Mercedes Benz odstranil ze svých modelů za jediný rok 600 funkcí, protože žádný z řidičů je nepoužíval,

případně nevěděl, jak je používat.

• Počet informací, které se dostanou k člověku za jediný den od probuzení po usnutí: 10.000!

• Počet druhů spotřebního zboží nabízeného v Evropě: 400.000!

Zákazník je prostě zavalen množstvím informací, zboží, akčních cenových nabídek ....

Vzhledem na to množství je stále bezradnější!

Prostě má toho už někdy dost!

Co s tím?

Vytvořte neodolatelnou nabídku = jednoduchou, jasnou, úspornou.

Možná méně komponentů, jednodušší design, méně komplikací.

Počítá se umění něco vypustit, zredukovat, zpřehlednit.

Neváhejte a poslechněte si audioknihu

Nekonvenční myšlení


Odhalte příčinu 95% svých problémů a ovládněte lépe svůj mozek!


Ke kterému z těchto 4 typů patříte?


Stáhněte si zdarma eBook "9 rad pro začínajícího podnikatele"


Ušetřit nebo vydělat?

 

 

 

Líbil se Vám tento článek? Pošlete tento článek známému nebo nás podpořte odkazem na Vašich stránkách nebo blogu.

Jak zůstanete informováni o zajímavých článcích?

Máte zájem dostávat nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky? Stačí vyplni Vaši e-mailovou adresu do následujícíh formuláře.

 

Přihlásit se k odběru

Do pravého pole opište 5 znaků z obrázku.

Kód pro ověření