Firma a strategie
Zhubněte
11. dubna 2015, 01.33 | Přebytečná zavazadla musí přes palubu.
Nedoufejte v různé synergické efekty, podléhajíc pokušení sedět na dvou židlích.
Soustřeďte se na to, v čem můžete vyniknout.
Fokus - soustředěná pozornost na určitou část - může vytvořit určitý náskok před ostatními.
Zákazníci se ve velké nabídce ztrácejí.
Ztrácejí se v množství různých variant zboží a jejich modelů.
Ztrácejí se v džungli cenových nabídek.
Také se ztrácejí ve vysokém množství funkcí jednotlivých modelů.
Příklady z evropského trhu:
• Mercedes Benz odstranil ze svých modelů za jediný rok 600 funkcí, protože žádný z řidičů je nepoužíval,
případně nevěděl, jak je používat.
• Počet informací, které se dostanou k člověku za jediný den od probuzení po usnutí: 10.000!
• Počet druhů spotřebního zboží nabízeného v Evropě: 400.000!
Zákazník je prostě zavalen množstvím informací, zboží, akčních cenových nabídek ....
Vzhledem na to množství je stále bezradnější!
Prostě má toho už někdy dost!
Co s tím?
Vytvořte neodolatelnou nabídku = jednoduchou, jasnou, úspornou.
Možná méně komponentů, jednodušší design, méně komplikací.
Počítá se umění něco vypustit, zredukovat, zpřehlednit.
Neváhejte a poslechněte si audioknihu
Nekonvenční myšlení
Odhalte příčinu 95% svých problémů a ovládněte lépe svůj mozek!
Ke kterému z těchto 4 typů patříte?
Stáhněte si zdarma eBook "9 rad pro začínajícího podnikatele"
Další články s podobným zaměřením:
Další články zaměřené na:
Líbil se Vám tento článek? Pošlete tento článek známému nebo nás podpořte odkazem na Vašich stránkách nebo blogu.
Jak zůstanete informováni o zajímavých článcích?
Máte zájem dostávat nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky? Stačí vyplni Vaši e-mailovou adresu do následujícíh formuláře.
- Chameleon
- Všechny cesty vedou ....
- Ženský element
- O nás
- Virtuální výkladní skříň
- Chudoba a bohatství
- Žena a kariéra
- Neviditelná řeka
- Šestý smysl
- Lež mlčením
- 3 strategie ke znásobení zisku
- Předsudky
- Podvědomí nespí
- Syndrom podvodníka
- Něco za nic
- Super www 2015
- Ohlasy zákazníků
- Nízká cena
- Pokus s marmeládou
- Fenomén koktejlové párty