Firma a strategie
Virtuální výkladní skříň
4. dubna 2015, 00.02 | Představujte si: googlíte informaci a po kliknutí otevíráte web. Chtěli byste se na homepage otevřeného webu kochat tím, co vše se tam dá nacpat?
Pochybuji.
Čas je vzácný.
Nikdo nemá čas ztrácet se v množství informací a snažit se najít tu, kterou potřebuje.
Cílem každého hledajícího je najít to správné a najít to rychle.
Každý, kdo něco nabízí, by měl svou homepage coby svou virtuální výkladní skříň považovat za posvátné místo.
Co by hledajícímu měla umožnit homepage webu?
Pokud vy sami otevřete web nějaké firmy, zajímají vás na prvním místě úžasně originální informace typu:
Založeno roku XY, komplexní služby v oblasti ABC, vize,
mise, hodnoty… bla bla bla ...
???
Nebo:
Náš internetový obchod XYZ, s. r. o. vám přináší bohatý sortiment pokrývající různé vybavení pro váš... Přinášíme vám praktické, nápadité a kvalitní zboží... Stovky moderních produktů a doplňků za výhodné a zajímavé ceny...
???
Nebo se chcete rychle zorientovat a najít požadovanou informaci v co nejkratším čase?
Co z toho vyplývá?
Hlídejte počet položek v hlavním menu webu.
Dejte jen ty opravdu důležité.
Důležité pro návštěvníka.
Užitečné pro návštěvníka.
Mějte na paměti následující:
Co váš zákazník hledá?
Co potřebuje rychle najít?
Umožněte mu to.
Veďte ho webem tak, aby se rychle dostal k informaci.
Veďte ho tak, aby jste měli zisk.
Ideální je dovést návštěvníka ke vložení emailové adresy do formuláře výměnou za něco navíc - něco pro něj užitečného a posléze pomocí postupné automatické emailové korespondence jej proměnit na zákazníka.
Chcete, aby texty na vašem webu uměly prodávat?
Neváhejte a poslechněte si audioknihu
Pište jako copywriter
Odhalte příčinu 95% svých problémů a ovládněte lépe svůj mozek!
Další články s podobným zaměřením:
Další články zaměřené na:
Líbil se Vám tento článek? Pošlete tento článek známému nebo nás podpořte odkazem na Vašich stránkách nebo blogu.
Jak zůstanete informováni o zajímavých článcích?
Máte zájem dostávat nejnovější příspěvky přímo do vaší e-mailové schránky? Stačí vyplni Vaši e-mailovou adresu do následujícíh formuláře.
- Nízká cena
- Chudoba a bohatství
- Podvědomí nespí
- Předsudky
- 3 strategie ke znásobení zisku
- Neviditelná řeka
- Pokus s marmeládou
- Něco za nic
- Ohlasy zákazníků
- Fenomén koktejlové párty
- Žena a kariéra
- Zhubněte
- Šestý smysl
- Syndrom podvodníka
- Ženský element
- Všechny cesty vedou ....
- Lež mlčením
- Super www 2015
- O nás
- Chameleon